GroenLinks wil einde maken aan werkgeverspremie laagbetaalde banen

GroenLinks wil af van de werkgeverspremie voor werknemers met lage inkomens. Lijsttrekker Jesse Klaver dat de afschaffing banen oplevert. Het zou voor bedrijven goedkoper worden om mensen aan te nemen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen