Loon-over-systematiek structureel toegestaan

Tot nu toe bepaalde de Belastingdienst voor ieder kalenderjaar opnieuw of een werkgever de zogenoemde loon-over-systematiek mocht toepassen. Per 1 januari 2012 is deze systematiek structureel in de wet vastgelegd, zo meldt de fiscus in de Nieuwsbrief Loonheffingen 2012.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen