Loon-over-systematiek structureel toegestaan
Tot nu toe bepaalde de Belastingdienst voor ieder kalenderjaar opnieuw of een werkgever de zogenoemde loon-over-systematiek mocht toepassen. Per 1 januari 2012 is deze systematiek structureel in de wet vastgelegd, zo meldt de fiscus in de Nieuwsbrief Loonheffingen 2012.