Brussel wil minder rompslomp bij registratie auto ander EU-land
De Europese Commissie wil het voor EU-burgers makkelijker maken om in een auto uit een andere Europese lidstaat te rijden. Daarom wil Brussel het mes zetten in de onnodige rompslomp rond de registratie. Zo hoeven bijvoorbeeld inwoners van Nederland de auto van hun Duitse werkgever niet opnieuw aan te melden.