Deloitte over verwerking crisisheffing in jaarrekening
Het Accounting & Auditing Centre van Deloitte heeftu00a0een artikel gepubliceerd over de verwerking en toelichting van de zogeheten 'crisisheffing' in de jaarrekening. Per 1 januari 2013 treedt de crisisheffing in werking. Deze nieuwe heffing houdt in dat werkgevers in 2013 een eenmalige crisisheffing moeten betalen van 16% over het loon uit tegenwoordige dienstbetrekking (inclusief bonus) dat zij in 2012 aan een medewerker hebben betaald, voor zover dat loon hoger was dan u20ac 150.000.