Geschillencommissie Notariaat start op 1 maart

Op 13 februari hebben de Koninklijke Notariu00eble Beroepsorganisatie (KNB) en de Consumentenbond, in overleg met Vereniging Eigen Huis (VEH), de nieuwe geschillenregeling voor het notariaat ondertekend. Hiermee gaat de Geschillencommissie Notariaat per 1 maart van start. Deze is ondergebracht bij De Geschillencommissie.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen