Geschillencommissie Notariaat start op 1 maart
Op 13 februari hebben de Koninklijke Notariu00eble Beroepsorganisatie (KNB) en de Consumentenbond, in overleg met Vereniging Eigen Huis (VEH), de nieuwe geschillenregeling voor het notariaat ondertekend. Hiermee gaat de Geschillencommissie Notariaat per 1 maart van start. Deze is ondergebracht bij De Geschillencommissie.